Bd.Unirii, nr.18, bl.5B, sc.2, et.3, ap.35 interfon 35 sec.4

Achizitioneaza tratamente online si beneficiaza de 5% reducere folosind codul: relaxare la toate comenzile ce depasesc 1000lei.

Niciun produs în coș.

Cum să fii o mămică frumoasă de sărbători?

Cum să fii o mămică frumoasă de sărbători?

A fi mamă este cea mai plină de satisfacții și, totodată, cea mai „ingrată” slujbă pe care o vei avea vreodată. Ai face orice pentru familia ta, mai ales că bebe este încă „un nou venit” în lume, în viața ta, în viața voastră. Dar, prinsă în toiul grijilor zilnice, ai uitat să te mai întrebi: „Ce mai simt eu?”

Te simți obosită, singură și „deconectată” de tine însuți? Te întrebi dacă nu ai cumva vreun soi de „depresie postpartum”, termen înfricoșător oarecum? Ei bine, nu te îngrijora, toate mămicile „proaspete” trec prin așa-numita „epuizare a mamii”.

Burnout-ul mamei este definit de specialiști ca: „epuizarea emoțională și fizică pe care o simți din cauza stresului cronic al educației parentale”. Aceasta poate apărea nu doar imediat după naștere sau în primul an de viață al micuțului, ci inclusiv la mamele care au copii mai mari sau, chiar, adolescenți. Din acest motiv este extrem de important să combați acest tip de stres încă de la început, din primele luni de viață ale copilului, și să nu îl lași să se agraveze, iar relația mamă-copil să fie radical afectată mai târziu.

Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a te simți mai bine, încă din primii ani de viață ai micuțului.

  1. Reducerea propriilor tale așteptări

În cele din urmă, copilul tău vrea doar să se distreze și să fie iubit de oamenii din jurul lui – orice altceva este doar în plus! Deci, de ce te stresezi așa de mult pentru a obține cele mai populare pijamale, pentru a-l forța să pozeze pentru fotografii (are doar vreo 10 luni!…) sau pentru a-i pregăti toate mesele de la zero?

Sunt câteva lucruri pe care o să le faci mereu pentru copilul tău, cum ar fi sărbătorile și ziua lui de naștere. Dar este important să reduci presiunea pe care o pui asupra ta pentru a fi acea „mamă perfectă” în toate aceste alte momente. Nu trebuie să demonstrezi că ești mamă sau soție pentru nimeni altcineva. Această schimbare a mentalității către ceea ce este cu adevărat important te va ajuta foarte mult.

  1. Nu uita să mai ai grijă și … de tine însuți

Care sunt unele lucruri pe care le poți implementa sau continua în „noua ta viață” și care te pot face să te simți la fel de bine ca relaxările de dinainte de „epoca bebe”?

Nu uita să te răsfeți – un masaj de relaxare, un tratament cosmetic, o zi la SPA departe de grijile zilnice pot să facă minuni pentru combaterea stresului post-natal și stresul generat de parenting.

  1. Îmbunătățește-ți imaginea !

Trebuie să îți acorzi timp și răbdare, dar și să depuis eforturi constante pentru a menține o siluetă frumoasă, normală ca și greutate, pentru a reveni la o siluetă normală, precum și pentru menținerea sau tonifierea fermității pielii și a tenului !

Acum poți relua tratamentele corporale și cosmetice întrerupte în timpul sarcinii ! Acest lucru îți va spor mândria de sine și te va face să te simți dinnou „femeie” – o mămică frumoasă !

  1. Masajul de relaxare și cremele cu extract de vitamina C

Cremele de corp având un concentrat activ de Vitamina C și uleiuri esențiale au, în general, un efect extraordinar de elasticizare. Cremele și masajul de relaxare ușor stimuleaza fermitatea pielii, pe durata sarcinii, mai ales în zonele afectate de vergeturi de pe abdomen, bust și coapse. Rezultatul cel mai bun se obține atunci când cremele specifice, dar și masajul de relaxare blând, sunt folosite încă din primele luni de sarcină, până la cel puțin 3 luni după naștere.

  1. Dieta adecvată – nu doar bebe, ci și tu trebuie să mănânci sănătos !

O dată ce începi să își alăptezi bebelușul, știi că trebuie să fii mai atentă ca de obicei când vine vorba despre alimentație. Trebuie să urmezi o dietă echilibrată, care să transfere în laptele matern nutrienți valoroși pentru micuț.

Ai nevoie de alimente bogate în fier, aminoacizi și proteine sănătoase, care îți vor asigura o stare optimă de sănătate. De asemenea, oferă-ți un plus de fibre.

Iată câteva exemple de preparate, mai puțin întâlnite în bucătăria românească, dar foarte utilizate de mămicile din alte țări ale lumii, care pot să fie acum preparate și la noi în țară :

  • Mixul de fulgi de ovăz și quinoa, cu mirodenii

Pasul 1: Vei pune la fiert fulgii de ovăz și quinoa, până când acestea se umflă și se înmoaie

Pasul 2: În timp ce acestea vor fierbe, adaugă peste ele zahărul brun, semințele de in, cartoful dulce, mirodeniile, uleiul de cocos. Amestecă bine

Pasul 3: Ia mixul de pe foc, lasă-l să se răcească puțin și distribuie-l în cele 4 porții. Peste ele vei pune merișoarele și diverse tipuri de nuci.

  • Salată cu avocado, mango și roșii

Pasul 1: Vei scoate miezul de la avocado și îl vei tăia felii subțiri

Pasul 2: Vei curăța mango și îl vei tăia cubulețe

Pasul 3: Vei spăla roșiile (le vei tăia apoi pe jumătate) și ceapa

Pasul 4: Ceapa va fi tocată sau tăia solzișori

Pasul 5: Vei pune laolaltă legumele

Pasul 6: Vei pune pătrunjelul spălat și tocat peste ele

Pasul 7: Vei turna uleiul, zeama de lămâie, mierea peste legume

Pasul 8: Le vei amesteca și apoi vei adăuga sare, după gust

  • Porridge cu quinoa și mere

Pasul 1: Peste merele uscate și zahărul brun vei adăuga apa fierbinte. Acoperă-le cu un capac

Pasul 2: Fulgii de quinoa, laptele, apa și scorțișoara vor fi puse la fiert, într-o cratiță

Pasul 3: Lasă-le la fiert cam 3 minute

Pasul 4: Vei pune porridge-ul într-un castron și vei pune peste el merele uscate și nucile. Poți să adaugi, dacă dorești, și câteva felii de măr crud.

ABOUT AUTHOR

Diana Medan